Moldova Fashion Days poate concura cu show-urile de modă internaționale. Cum a fost cea de-a doua zi a evenimetului!

27/03/2017 -12:43
Imagine

Moldova Fashion Days nu cedează Fashion Week-urilor de la Paris, New York sau Milano. Atât designerii, cât și organizatorii evenimentului au demonstrat încă o dată că acasă se pot face lucruri frumoase și inspirate. Cele două zile de weekend au fost o adevărată oază de rafinament, stil și bun gust pentru toți invitații celui mai tare eveniment de modă al anului.

[blockquote-quoted]„La această ediție am încercat să ne depășim pe noi înșine și să aducem show-ul la nivelul celor care au loc în capitalele mondiale ale modei. Podiumul pe care au defilat modelele a fost dotat cu o instalație specială de iluminat, pentru a scoate în evidență ținutele care au fost prezentate. Datorită accentelor logistice la care am apelat, evenimentul va pune în valoare produsele aflate sub brandul „DININIMĂ”, demonstrând că acestea au o calitate ireproșabilă și pot concura de la egal la egal cu cele din străinătate.”, a declarat Doina Nistor, directorul Proiectului de Competitivitate din Moldova.[/blockquote-quoted]Fiecare brand autohton a fost prezentat de mai multe modele profesioniste și câte o persoană publică. Am fost curioși să aflăm părerea vedetelor despre evoluția designerilor autohtoni, dar și despre calitatea evenimentului din această primăvară.[blockquote-quoted] “Reprezentăm brandul Vasconi, o facem cu mare drag de mult timp și ne bucurăm pentru faptul că ei se dezvoltă, cresc și oferă o diversitate largă de ținute, de la casual până la cele de seară. În garderoba mea puteți găsi brandurile Vasconi, O'Blanc, Julia Allert, Sekana, Georgette, Evghenii Hudorojcov, etc.  Și fiica mea, Sofia, care va defila astăzi, poartă ținutele designerilor de la noi. Dacă ar fi să facem o analiză a acestui frumos și important eveniment, am crescut foarte mult. Putem face față oricărui brand internațional. Mă bucur că avem și magazine întregi dedicate brandurilor autohtone, iar când am nevoie de o ținută mai deosebită știu sigur că găsesc ceva la brandurile noastre, este o plăcere să porți ceea ce se face aici, acasă.”, a menționat Cristina Scarlat.[/blockquote-quoted]

[blockquote-quoted]"Azi voi prezenta una din rochiile de seară ale lui Evghenii Hudorojkov. Iar în garderoba mea am haine de la Sekana și Georgette. Cred că industria ușoară de la noi din țară are viitor, mai ales că avem designeri tineri, creativi și colecții interesante.", a punctat Liuba Florica.[/blockquote-quoted][blockquote-quoted] „Astăzi am venit în special pentru GT Collection, îmi place ce face și mai sunt și prietenă cu designerul vestimentar Crina Vieru, apropo, ea mi-a făcut și mai multe haine de scenă. Designerii autohtoni progresează, observ asta mai ales pentru că stau la București și văd cum ai noștri îi ajung din urmă. Când am plecat din țară, era la un anumit nivel, iar acum văd diferența. Și chiar mă bucur mult pentru asta.”, a declarat Katy Rain.[/blockquote-quoted][blockquote-quoted]“Voi prezenta o rochie marca Sophie, dar în șifonier am multe branduri autohtone, port haine de la Julia Allert, Katea Gri, Georgette, pe scenă port și DiVero, și O'Blanc, și Eho. Avem niște designeri talentați, iar colecțiile lor sunt foarte interesante, se observă că au depus suflet și toată genialitatea pentru a crea aceste ținute. Chiar ieri spuneam că anume această ediție este organizată la un nivel mai bun și mai calitativ.”, a zis Olia Tira.[/blockquote-quoted][blockquote-quoted] “Defilez în Brio, Vasconi, DiVero și Eho. în ultima vreme, am început să procur haine de la designerii noștri. În garderobă am ținute de la Evghenii Hudorojcov, Promesse. După părerea mea, brandurile autohtone au un succes remarcabil și ar putea concura cu cele de peste hotare, pentru că designerii de-acasă avansează văzând cu ochii.”, a declarat Laura Jdanov.[/blockquote-quoted][blockquote-quoted]“Brandul Gepetto by Vasile Vozian a fost o descoperire frumoasă pentru mine. Acum pot spune cu încredere că băieții din Moldova au ce îmbrăca de la designerii autohtoni.De asemenea, evenimentul Moldova Fashion Days m-a suprins plăcut, s-a observat o dezvoltare considerabilă și organizare mai bună. Bravo organizatorilor, ne-am simțit minunat la eveniment.”, a  spus Nathaniel Kowalsky.[/blockquote-quoted]Fashion fotograful Eva Elena, cea care vede tot ce se petrece în culise, le-a urat succes atât designerilor, cât și organizatorilor.[blockquote-quoted]“Designerilor autohtoni le doresc cât mai mulți clienți fideli și cumpărători deoarece, dincolo de cortină, văd cât de mult lucrează, cât investesc și cât suflet depun în tot ceea ce fac. Astăzi am defilat pentru brandul Brio. Este un brand foarte romantic și m-am simțit ca într-un basm. Îmi plac ținutele simple, cu linii foarte curate, din material calitativ, pentru mine asta este important.”, a cocluzionat Eva Elena.[/blockquote-quoted]Show-ul de modă face parte din campania „DININIMA” și are scopul de a promova brandurile locale și de a motiva consumatorii să cumpere produsele realizate pe piața internă. De la prima sa ediție din anul 2012 și până în prezent „Moldova Fashion Days” a oferit 10 show-uri de modă, în care au fost prezentate 300 de colecții noi și la care au participat peste 10.000 de persoane interesate de domeniu, audiența online a evenimentelor depășind cifra de 70.000.Evenimentul profesional bianual este organizat la Chișinău de Asociația Patronală a Industriei Ușoare din Moldova (APIUS), cu susținerea partenerului strategic, Proiectul de Competitivitate din Moldova, implementat de Agenția SUA pentru Dezvoltare Internațională (USAID) și Guvernul Suediei, prin Agenția Suedeză pentru Dezvoltare și Cooperare Internațională (Sida)./* (c)AdOcean 2003-2017, promo.fish.Unica.md.All.InPage_Mobile */ado.slave('adoceanrosdcfepomos', {myMaster: 'CkunqTStlx7YoevtfueBX_vh.kxuKTu_pRhoaa8Sml..17' });[unica_same_post_by_category]